ECM Espresso.nl - ECM espresso koffiemachines ECM Espresso.nl - ECM espresso koffiemachines
ECM Espresso.nl - ECM espresso koffiemachines

Veelgestelde vragen

Hier kun je een antwoord vinden op de meest voorkomende vragen, mocht je vraag niet beantwoord worden vul dan het contactformulier in zodat wij alsnog je vraag kunnen beantwoorden.

Afrekenen / annuleren

U kunt ons een berichtje sturen via het contactformulier op onze website. Omdat de order in het automatische orderverwerkingssysteem zit is het niet altijd mogelijk de order te annuleren.

Bij ons kunt u simpel en veilig betalen met iDeal.

Dat is helaas niet mogelijk

Bestellen / bezorgen

Bovenaan onze website staat duidelijk vermeld wanneer de bestelling geleverd wordt. Normaliter kunt u de bestelling de navolgende werkdag verwachten.

Het is bij ons mogelijk om uw bestelling te volgen. Na een bestelling krijgt u van ons een Track & Trace nummer per e-mail opgestuurd.

Na het plaatsen van een bestelling krijg je automatisch per e-mail een factuur opgestuurd. Als je een account hebt bij Discreet Online kan je de facturen ook terugvinden onder "Mijn account".

Als de totale bestelling minder bedraagt dan €50,- hanteren wij €4,95 verzendkosten. Alle bestellingen hierboven worden gratis verzonden.

Hoewel dit niet ons streven is kan dit natuurlijk voorkomen. Dit kan verscheidene redenen hebben. Er kan iemand niet op de afleverlocatie aanwezig geweest zijn om het pakket in ontvangst te nemen, of de pakketbezorger heeft op een andere manier vertraging opgelopen. Mocht het de dag erna nog steeds niet aangekomen zijn neemt u dan even contact met ons op.

Retouren / garantie

Voor meer informatie over garantie en de afhandeling daarvan kun je vinden op de pagina garantie.

Wij streven erna om de retouren binnen 2 werkdagen na ontvangst af te handelen. Wanneer u recht heeft restitutie van het geldbedrag wordt dit ook meteen in werking gezet.

Niet alle producten kunnen worden geruild dit heeft te maken met de hygiëne. Aangezien wij de producten dan niet meer kunnen verkopen brengen wij kosten in rekening voor het waardeloos worden van het product. Dit kunt u tevens ook vinden in onze algemene voorwaarden.

Stuurt u dan een e-mail naar retouren@bitmonkey.nl

U kunt via retouren een formulier invullen en zo uw retour aanmelden bij ons. U krijgt van ons een retournummer waarna u uw bestelling kunt sturen aan: Bitmonkey Postbus 55 1200 AB Hilversum